دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 اسفند 1394 - 11:42

مجاوران ثامن الحجج، قهرمانان بلامنازع ووشوی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

با معرفی نفرات بر‌تر وزن‌های هشت گانه رقابت‌های قهرمانی ووشوی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در بخش ساندا، پرونده دومین دوره این مسابقات بسته شد. 
کد خبر : 68877

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نجف‌آباد، رئیس انجمن ووشوی دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری این مسابقات گفت: «در دومین دوره از مسابقات قهرمانی ووشوی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که در دو بخش ساندا و تالو، در دو روز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد برگزار شد، تیم دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی مقام اول، تیم علوم و تحقیقات تهران مقام دوم و تیم دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان مقام سوم را از آن خود کردند.»



علی اسفندیاری با توجه به نظم و برنامه ریزی واحد میزبان مسابقاتت و تدارک و تامین همه امکانات مورد نیاز هیات فنی برای برگزاری، گفت: «مسابقات در سطح قابل قبول و درشان ورزشکاران دانشگاه آزاد اسلامی بود.»


بر اساس اعلام کمیته فنی این مسابقات پس از دو روز رقابت دانشجویان ووشوکار دانشگاه آزاد اسلامی نتایج زیر به دست آمد:
در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم معین حاجی‌زاده از کرمان مقام اول، رضا عیسوند از خوزستان مقام دوم، میلاد محمدی از اراک و میلاد روحی از اردبیل به مقام سوم مشترک دست یافتند.


در وزن منفی ۵۶ کیلوگرم مسعود انصاری از زنجان مقام اول، مهزیار محمد‌نژاد از هرمزگان مقام دوم، محمد حیدری از خراسان شمالی و امین ولی‌پور از خوزستان مقام سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.


در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم سجاد بیرانوند از لرستان، علی محمدی از قزوین، پیمان جعفری از خوزستان و میر حمید سیدی‌پور از خراسان رضوی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.


در وزن منفی ۶۵ کیلوگرم علی یوسفی از مازندران، مجتبی ظهیر نیا از خوزستان، محمدرضا مهدیان نیا از اصفهان و نوید شهابی وند از اردبیل بر سکوهای اول تا سوم ایستادند.


در وزن منفی ۷۰ کیلوگرم حسن کرمی فر از همدان مقام اول، محسن شهبازی از قزوین مقام دوم، محسن بابایی از زنجان و جواد عابدی از اصفهان مقام سوم را از آن خود کردند.


در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم امیر کریمی از کردستان، یوسف حصاری‌زاده از ایلام، محمد رضا‌زاده از گیلان و صادق حیدری از چهارمحال و بختیاری مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.


در وزن منفی ۸۰ کیلوگرم سعید سالمی از اردبیل، میلاد عارفی مقدم از لرستان، امید محمدخانلو از قزوین و مجتبی باقر‌زاده از خراسان رضوی به ترتیب بر سکوی اول تا سوم ایستادند.


در آخرین وزن رقابت‌های ساندا در منفی ۸۵ کیلو گرم مرتضی نوروزی از سمنان مدال طلا، حسین حسین‌زاده از ایلام مدال نقره، فردین بیات از همدان و خلیل داننده از آذربایجان شرقی مدال برنز این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کردند.


در مجموع نتایج سبک‌های ساندا و تالو، تیم دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی مقام اول، تیم دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات تهران مقام دوم و تیم دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان به مقام سوم این دوره از رقابت‌ها دست یافتند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته